لطافت

لطافت

لطافت

لطافت

سرطان واژن چیست؟

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۰۵ ق.ظ

آنها را بیرون بیاورید زیرا اگر آنها در یخچال نگهداری نشوند بدتر خواهند شد. نکاتی درباره سیب سبز سیب می تواند فرایند رسیدن به میوه های دیگر را تسریع کند، زیرا گاز طبیعی به نام اتیلن را اختراع می کند. برای لذت بردن از این سیب، آن را به یک میوه نابالغ در یک کیسه پلاستیکی اضافه کنید. هنگام اضافه کردن سیب، کمی شکر اضافه کنید. این به آغاز روند پخت و پز کمک می کند تا سیب بهتر شود. استفاده از قالب کیک چربی برای ساخت سیب می تواند مفید باشد. قالب کیک پشتیبانی خوبی برای سیب های پخته شده است. - شما می توانید سیب سبز را به روش های مختلف بخورید. می توانید تمام میوه ها را با پوست یا بدون پوست بخورید، یا می توانید آن را با سیب شیک، پای سیب یا آن را به دسر و بستنی خود اضافه کنید. بهترین راه این است که آن را به عنوان میوه کامل بخورید، در نتیجه تمام مواد مغذی آن را حفظ کنید. - آه! به یاد داشته باشید هرگز دانه های سیب را نوشیدنی نکنید، زیرا آن کمی سمی است و ممکن است برای سلامتی شما مضر باشد.
سرطان واژن یک سرطان نادر است که در کانال واژن (عضله ای است که رحم را به بیرون سیستم تولید مثل زنان متصل می کند) رخ می دهد. این سرطان اغلب بر روی سلول های سطحی که کانال واژینال را پوشش می دهد، رخ می دهد. شروع سرطان خود در ناحیه واژن نادر است و سلول های سرطانی اغلب از سایر بافت های سرطانی در سایر نقاط بدن منتقل می شوند و منجر به سرطان در کانال واژینال می شوند. تشخیص زودهنگام این بیماری احتمال درمان را افزایش می دهد. اگر سرطان به قسمت های دیگر واژن انتقال یابد، درمان بسیار دشوار است. در این مقاله، ما مشتاق صحبت در مورد سرطان واژن است. امیدواریم این توجه شما را به عزیزانتان جلب کند.

سرطان واژن چیست؟

یکی از مهمترین سرطانهای زنان، سرطان واژن است که در آن مقاله کوتاهی درباره سرطان واژن از علائم به تشخیص آن ارائه شده است. سرطان واژن شرطی است که سلولهای سرطانی در بافت واژن ایجاد می شود، مسیری که از طریق چرخه قاعدگی در طول دوره قاعدگی گذر می کند و کودک وقتی از آن عبور می کند، از مسیر عبور می کند. واژن (همچنین به عنوان راه تولد شناخته شده) به گردن رحم و غشاء (چروک پوست در اطراف شکاف واژن) متصل است. سرطان واژن در میان زنان یک سرطان نادر است که در آن کمتر از دو درصد از همه بیماری های زنان درگیر است.
انواع سرطانهای سرطان

دو نوع از سرطان واژن وجود دارد: سرطان سلول سرطانی - شایع ترین سرطان واژن، سرطان است و 70٪ از این بیماری را تشکیل می دهد. سرطان زخم های گوارشی در غشاهای مخاطی ظریف ظاهر می شود که سطح واژن را پوشانده اند. سرطان زخم معده واژینال به آرامی رشد می کند و ممکن است از یک ناحیه پیش سرطانی شناخته شده به نام neoplasia intraepithelial (VAIN)، که در آن سلول های غیر طبیعی در بالاترین سطح دیواره واژن یافت می شود. آدنوکارسینوما - تقریبا 15٪ موارد سرطان واژن است. این سرطان در سلول های غدد لگن مهبل آغاز می شود. سرطان بیشتر در زنان بالای 50 سال رخ می دهد، اما در خانم هایی که مادران آنها در دوران بارداری در معرض دیستیلستیل بسترول (DES) قرار دارند، علاوه بر adenocarcinoma شناخته شده به عنوان سلول های روشن شناخته می شود. ... سایر انواع سرطان، مانند ملانوم و سارکوم، ممکن است در مهبل نیز وجود داشته باشد. همچنین سرطان های خاصی وجود دارند که می توانند از محل اصلی خود، از جمله سرطان رحم، رکتوم و مثانه، به واژن شما پخش شوند. این سرطان ها با توجه به نوع سرطان اولیه درمان می شوند. یک آزمایش پاپ (همچنین به عنوان پاپ اسمیر شناخته می شود) می تواند سلول های سرطانی را در مهبل و رحم شناسایی کند. حتی اگر رحم با جراحی برداشته شود، ممکن است یک سرطان واژن ایجاد شود. لازم است برای هر زن سالانه از نیش لگن و تست پاپ اسمیر، حتی اگر رحم او برداشته شود، لازم است.
علل سرطان واژن

گرچه علل واقعی سرطان واژن ناشناخته است، ممکن است دلایل خاصی وجود داشته باشد که ممکن است احتمال ابتلای زنان به سرطان واژن را افزایش دهد. اما شما باید به یاد داشته باشید که داشتن یک یا چند از این عوامل به این معنا نیست که شما بیمار خواهید بود. عواملی که می توانند خطر ابتلا به سرطان واژن را افزایش دهند زنان عبارتند از: سن - تقریبا 85٪ موارد سرطان واژن در زنان بالای 40 سال رخ می دهد و نزدیک به 50٪ بیش از 70 سال سن دارند. Diethylstilbestrol (DES) - زنانی که مادرشان در معرض مواد مخدر DES - A قرار گرفته بودند که برای جلوگیری از سقط جنین بین سالهای 1940 و 1971 مورد استفاده قرار گرفت، بیشتر احتمال دارد که نوع خاصی از سرطان واژن به نام آدنوکارسینوم باشد. این احتمال بالاتر است در میان زنان که در طول 6 ماه اول بارداری از این دارو استفاده کرده اند. همچنین این زنان بیشتر از واکسن واژن شدید رنج می برند و همچنین یک بیماری به نام آدنوز است. آدنوئوز واژن - وضعیت غیر سرطانی که توسط سلولهای غدد لنفاوی تشکیل شده است و منطقه واژن را به جای سلول های غشاء مخاطی با سلول های غدد لنفاوی پوشش می دهد. تقریبا 40٪ از زنان که دوره ماهانه خود را آغاز کرده اند تحت تاثیر این شرایط قرار گرفته اند، و همچنین تقریبا تمام زنان که مصرف مواد مخدر را با DSE مصرف می کنند. زنان مبتلا به آدنوز

  • اظیم مدنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی