لطافت

لطافت

لطافت

لطافت

درمان درد عضلانی با استفاده از موز

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۰۱ ب.ظ

درمان درد عضلانی با استفاده از موز

موز درمان بسیار خوبی برای درد ناشی از گرفتگی عضلانی است. این میوه سالم یک منبع غنی از پتاسیم است. کمبود پتاسیم می تواند ضعف عضلانی، خستگی و گرفتگی عضلانی را درمان کند. خوردن موز یک درمان روزانه برای عضلات دردناک است. شما همچنین می توانید شیرینی های شیک موز را نوشید. پتاسیم و کلسیم، و برای سلامتی عضلات ضروری است. دفعه بعد که دچار درد عضلانی هستید، سعی کنید از این درمانها به جای مسکن استفاده کنید. اگر درد عضلانی یک عود باشد، با پزشک خود مشورت کنید. این نوشته توسط تیم ترجمه پزشکی دکتر سلیم ترجمه شده است و استفاده از آن به منبع محدود شده است
درمان درد عضلانی با استفاده از املت

پروتئین موجود در تخم مرغ می تواند باعث جلوگیری از گرفتگی عضلات شود، اما اگر می خواهید به پایان برسد، تخم مرغ را با گوجه فرنگی مخلوط کنید و یک درد عضلانی بخورید. محققان معتقدند که مصرف یک فنجان گوجه فرنگی در روز، پس از 10 روز احتمال ابتلا به گرفتگی های دردناک ناشی از پتاسیم را کاهش می دهد.
درد درد عضله و گردن

توجه داشته باشید که اگر به طور ناگهانی، به ویژه هنگامی که با وزنهای سنگین وزن دارید، احساس درد در ناحیه سر را احساس کنید، بلافاصله خاموش شوید و به شکل حرکت خود نگاه کنید. این درد که نباید نادیده گرفت، می تواند به علت عروق خونی عضلانی ناشی از فشار ورزش یا یکی از عضلات مربوط به برخورد با فشار و استرس از وزن باشد. اگر شما یکی از بدنسازان هستید که روی اسکوترهای با وزنه سنگین کار می کنند، اطمینان حاصل کنید که شانه ها و عضلات گردن شما را آرام نگه داشته و چشم ها را در حال حرکت به پیش رو نگه دارید. اگر این مورد نباشد، ممکن است برخی فشارهای فشار روی گردن و سر، باعث درد شدید در منطقه شود.
درد ماهیچه در کشاله ران

توجه داشته باشید که اگر شما تمرین اسکات، ددیلیف یا لانگ سنگین و درد ناگهانی و شدید در ناحیه گلو دارید، مطمئن باشید که در آن لحظه تمرین را متوقف کنید زیرا این درد به هیچ وجه نباید نادیده گرفته شود. این درد، بسته به شدت آسیب، می تواند یک انقباض عضلانی ساده یا طول کشیدن عضلات جدی باشد. اگر می خواهید همین کار را دوباره انجام دهید (به عنوان مثال، ریه ها حرکت می کنند)، و این درد ادامه دارد، اما با شدت کم، کاملا مشخص است که عضلات داخلی ران شما به شدت کشیده شده اند. اگر چه برخی از گرفتگی عضلات در طول تمرینات سنگین انتظار می رود، این نوع درد و طول کشیدن، تقریبا یکسان است، نشان دهنده چیزی است که به طور جدی در بدن شما دشوار است و باید جلوگیری از آسیب بیشتر شود. اگر این مشکل است، این حرکت را متوقف کنید و به تمرین بعدی بروید، اما مراقب باشید که تمرین بعدی شما روی عضلات که دیگر بر عضله ای که می خواهید، فشار نیاورید. همچنین، بلافاصله پس از تمرین، عضله آسیب دیده را به دقت بردارید و در صورت امکان آن را تا زمانی که تورم پاکسازی می شود، یخ بزنید. برای چهار روز تا یک هفته بقیه آن عضله را ببندید و سپس تمرینات خود را دوباره شروع کنید.

  • اظیم مدنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی